Becca Svarar...

0kommentarer



Anonym om Hon bröt upp med mig..:

På dig låter de inte som hon ha gjort nått för dig att de är bara du som sällt upp för henne, men jag tror hon ha ställt upp lika mycke på dig som du ha gjort.




Som sagt sa ar det har min blogg och jag kan inte beratta for er hur hon kanner sig, utan visst har hon stallt upp for mig ibland med. Vilket jag ocksa skrev om man laser noga?
Men jag ar besviken, for jag trodde inte en riktig van skulle bara skita i allt for att det helt plotsligt blev lite jobbigt utan istallet losa det hela?
Speciellt nar den andra forsoker?

Aja, jag tycker inte att jag behover forklara for nagon utav er utomstande nagot mer, fort trots allt handlar det inte ett skit om er utan om oss. Try to understand that "Maggan"...

Kommentera

Publiceras ej