Stockholm, here I come!

0kommentarer

 
I tisdags åkte jag från Vålådalen och körde hemmåt.
Kände mig lite småsjuk, men mest bara hosta och så..
Så nu har jag varit hemma i ca 2½ dag och blir bara mer och mer förskyld och om ca 1 timme sätter jag mig på tåget (med hur mycket packning som helst, hoppas inte konduktören blir arg :/ ) och åker ned till stockholm.
 
Känner mig rätt nervös, men för tillfället känns det bara jobbigt då jag har åkt på en rejäl förkyldning. Är i alla fall framme ikväll 21,20 och sen blir det väl bara till att försöka friskna till. För på måndag börjar skolan! Gaaaaaaaaah! Vad jag börjar bli nervös nu alltså.. Shit. Sen om 10 veckor är jag (om jag klarar provet) dokumenterad makeup artist!!
 
Glöm inte att ni kommer att kunna se vad jag gör på skolan och alla fina smikningar på min andra blogg www.fames.se/makemeup
Ni kommer ju även att kunna följa mig här, men här kommer jag mest bara skriva om mina tankar och funderingar och hur livet är, som vanligt dvs :)
 
 
Osminkad och sjuk :(

Kommentera

Publiceras ej