Torsdag

0kommentarer

 
Godmorgon på er!
Idag var det tänkt att jag egentligen skulle åkt in till stan och klippa mig, men morgontrött som jag är så vaknade jag inte förren vid 11 tiden. Och då kändes det lite stressigt eftersom jag ävens skulle hunnit med att träffa min vän Sara innan hon börjar jobbet kl16. Så jag får ta det imorgon istället, och då får jag även sällskap av henne. :)
Så då slipper jag gå själv på stan, vilket är bra! :)
 
Så idag hade jag tänkt börja packa och röja, jag sätter mig ju på bussen om 1 vecka och åker ned till Stockholm, sedan vidare till Arlanda och på fredag går flyget till Egypten!!! Snacka om att jag börjar få res-feber.
Var sjukt länge sedan jag var på en riktigt semster, var ju 6 år sen sist.
Och då räknar jag inte in Mallorca (gick på barskolan) och Cypern eftersom jag bodde och jobbade där..
Utan en riktigt semester på ett hotell med frukost och städning i ett land som jag aldrig varit i förut!
 
Men som sagt, klippningen jag ska göra imorgon. Jag är lite delad vad jag ska göra, vill gärna ha långt hår igen. Men ändå så passar jag så bra i kort hår, ansiktet framhävs mer och man ser mer "ordnad" ut i kort hår än att bara ha lite uppklippt och lugg i långt hår.
Så jag ska nog säga att jag vill ha en (långhårig?) kort frisyr, som ser helt ok ut när håret börjar växa ut.,.,
 
Dessa har jag funderat på, vilken är snyggast?
 

Kommentera

Publiceras ej