Update

3kommentarer


Som ni kanske har märkt så har jag tagit en liten paus från bloggen.
Detta beror på att det är så mycket som har hänt, så jag orkar typ inte uppdatera er om det..

Just nu befinner jag mig på Cypern igen, men bara ca 1 månads tid, för att avsluta alla konton och fixa hem mina grejer och sånt. Dessutom umgås med  mina kära vänner och ha lite semester.

Har dessutom klippt mig korthårig. Helt sjukt, och det är skitsnyggt. Bara jobbigt att fixa det och få det att se bra ut hela tiden, så det var lättare med långt hår.
Jag trivs verkligen bra i det korta håret, men har nog ändå bestämt mig för att låta det växa ut igen. Men men, det var ju roligt att testa på :)

Här är en bild.

3 kommentarer

Linda

14 May 2012 18:05

Men gud vad snyggt!! Inte alltför många som passar så bra i kort hår, du blev jättefin!!



Okej, där ser man. Kommer du hem till Sverige nu igen då? Hoppas du mår bra även om det är mycket som händer just nu :)

Mathiie

15 May 2012 16:40

Hej,vill du bli veckans blogg? Klicka på: http://mathiie.blogspot.se/2012/05/veckans-blogg.html ;)

Alexandra

23 May 2012 12:14

Va häftigt att ha jobbat på cypern, eller ja utomlands för över huvud taget. Hur fick du jobbet som servitris från första början? nyfiken Då jag också funderar på att byta miljö ett tag.



Hoppas du har en bra dag för övrigt trots allt kaotiska.

Kommentera

Publiceras ej