Världens segaste internet.

0kommentarer

Hittar ni här i Vålådalen..
Fan vad less jag blir, det är därför jag inte har uppdaterat så mycket. Det tar för lång tid helt enkelt.
Internet fungerade jättebra ett tag, men sedan blev det ström avbrott mitt i natten förra veckan och efter det har internet varit rent ut sagt kasst!!

Idag och imorgon är jag ledig, hade tänkt ge mig ut i backen och åka lite snowboard, men vädret är inget vidare ca 5 plusgrader och det regnar. Har regnat i några dagar nu, så det är många ställen i backen som snön har töat bort på. Hoppas på sol och lite kallare imorgon så då jävlar! haha
Idag blir det istället en ganska lugn dag, håller på att tvätta mina kläder, ska sedan byta sängkläder och städa rummet. Sedan funderar jag på att köra minst 30 minuter i gymmet i alla fall. Eftersom det inte blev något i backen.

Ja, så roligt har jag det idag.
Vad gör ni idag då?

Edit: Eftersom det här inlägget skulle upp i fredags, kanske ni får en hint hur jävla segt internet är?!

Kommentera

Publiceras ej