Igår

0kommentarer


Igår var jag ledig och hade en riktigt trevlig dag.
Dagen startade med att jag vaknade klockan 12 gick och åt lunch sedan tillbaka hit och bytte om och gick till skiduthyrningen och lånade tur skidor.
Min arbetskollega har besök här och dom skulle åka skidor upp till fjällstoppen och frågade om jag ville med, och självklart sa jag ju ja.

Vi tog liften så långt upp den gick och började åka, hela turen med skidor fram och tillbaka tog ca 4½ timme. Inte dåligt att åka en sån längd för mig som inte åkt skidor på över 10 år.

När jag kom tillbaka fick jag en lektion av några andra som bor här, hur man gör sushi så vi gjorde många rullar och sedan kom det ca 10 pers på middag. Jag åt ca 40 bitar sushi, otroligt gott var det nästan godare vad det är om man äter det på sushi restaurang.

Så det var min lediga dag och idag jobbar jag igen, ända fram till nästa fredag. Men en rejäl träningsvärk i mina ben och axlar. haha

Kommentera

Publiceras ej