Uppdate.

0kommentarer


Heeej!
Som ni såg i förra inlägget så gick ju telefon-ledningen av förra fredagen och vi hade blivit lovad att få det fixad senast idag. Men igår ändrade dom sig och sa att dom inte hade tid att fixa det förren den 10de februari...
Fatta vad jobbigt!
Men tills vidare har vi mobilt bredband som vi tydligen inte behöver betala för, vilket självklart är bra önskar bara att det kunde ha varit lite snabbare...

Sen jag sist uppdaterade har jag hunnit tona håret, som nästintill tvättades ur på en gång. Hunnit fylla 24!
Gått 6km och varit på Zumba. Haha, ja det är inte mycket men det är det som har hänt i mitt intressanta liv. Har börjat fundera när jag ska åka tillbaka också, men har inte riktigt bestämt mig än.

På lördag ska jag ju som sagt ha Relax- timme och sedan blir det ev utgång. Så jag säger det igen, om det finns någon här i Öviks trakten som är intresserad att komma på en Relax-timme får ni gärna höra utav er!

Kommentera

Publiceras ej