Trött.

0kommentarer

Hejsan allihopa!
Det var ju ett tag som jag uppdaterade er.
Idag klev jag upp tidigt för att vara mig, redan vid halv nio var jag uppe. Skulle ta bussen in till stan för att sedan byta där och ta mig ut till Domsjö. Men min mamma var så snäll och erbjöd mig skjuts direkt till Domsjö, där jag skulle träffa min Herbalife sponsor. Så där jag vart jag kvar i ca 2 timmar, men det var bara trevligt! Planerade även in en Relax- timme, så om det är några från Örnsköldsvik som läser min blogg som är intresserad av att komma och testa på och få information om lite hudvårds produkter från Herbalife får ni gärna höra utav er! :)

När jag var klar där så skulle min vän Sara komma emot mig, men jag var tydligen för snabb för när nästan hade kommit till deras byggnad så kom dom emot mig. Vart en kort stund att träffa dom, men lika kul för det.
Sen kom min andra vän Linn ut som bor granne med Sara och så var jag där en stund och drack lite kaffe, har inte träffat henne på ett år så det var kul att träffas igen och prata.

Kommentera

Publiceras ej