Onsdag

0kommentarer


Hejsan!

Idag åker J ned till Sthlm för att på lördag åka tillbaka till Cypern, känns lite tomt. Men jag tror jag klarar det ändå, haha.

Vi hade egentligen tänkt åka till stan (igår faktiskt) men han hade sån tandvärk under natten så han var helt slut, och sedan tänkte vi åka in idag men vi var båda så trötta och han hade haft tandvärk på natten också, men han ville åka in ändå men när jag tittade ut så vägrade jag åka in till stan och spendera en massa timmar där i snöstormen bara för att han ville köpa en grej. Så han ligger nu och vilar och jag hoppas han blir piggare så han slipper tandvärk på bussen inatt.
Lika bra att han åker tillbaka till Cypern nu så att han kan kolla upp tänderna, för den värk han har haft i munnen dom senaste veckorna är inte normalt.

Vad ska jag göra när han har åkt då?
Jo, jag ska bara ta det lugnt, läsa ut mina Sookie Stackhouse böcker, umgås med familjen och släkten och mina vänner som jag inte har hunnit träffat än just pga J's tandvärk och jag har ju varit förskyld också.
Är sugen att gå ut på krogen i helgen, eller nästa helg. Någon som vill följa?

Me @ New years eve.

Kommentera

Publiceras ej