Godmorgon måndag!

0kommentarer


Nu är det en vecka sedan jag kom hit, och jag trivs faktikst riktigt bra här.
Och om en vecka kommer jag vara hemma igen, i alla fall några dagar. Har fått ledigt 5 dagar så det blir att spendera lite tid hemma.

Idag vaknade jag vid halv tio, känner mig lite trött nu men sov ju i alla fall 8 timmar. Jämfört med alla timmar jag sov när jag var sjuk så är 8 timmar ingenting. Men tycker det är dags att ställa om lite grann.
Skulle ha tvättat, har nästan inga rena underkläder och handdukarna är smutsiga, hade bokat tid till klockan 11 men det var någon som hade okuperat tvättmaskinen, så jag får tvätta under tiden jag jobbar istället, så bokade upp tvättstugan hela dagen då.

Ne, nu blir det till att hoppa in i dushen.
Sånt roligt inlägg levererar jag idag! haha
Ha det bra

Kommentera

Publiceras ej