Fortfarande sjuk

0kommentarer


Nu har jag varit förskyld i 3 dagar, men när jag vaknade i morse så kände jag mig i alla fall lite bättre. Hoppas att jag känner mig ännu bättre imorgon.

Annars så händer det inte så mycket, förutom att det känns som jag gått in i en dörr eller något och idag var jag sist på jobbet. Alltså var det jag som skulle räkna kassan och låsa och grejer. Som tur var började det en ny kille idag som kan mycket om kassor och sånt, så han fick hjälpa mig med den då. Annars så skulle jag ha legat illa till. haha
Sen hoppas jag på att jag inte har glömt att låsa några dörrar eller så. Men det ska nog gå bra.

Hade några riktigt jobbiga personer på middagen idag, men men det är sånt man får ta när man är i den här branchen.

Kommer hem på besök nästa vecka, hoppas att min snälla syster och sambo vill hämta mig här så jag tjänar in typ 2 dagar.
Annars får jag försöka fixa det på något annat vis.
Nej, nu ska jag nog gå och läsa lite och sedan sova. Orkar ändå inte sitta vid detta slöa internet något mer.
Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej