Andra dagen

0kommentarer

Hej, igår gick det bra att jobba. Uppdaterade inte eftersom internet är kasst här, i alla fall för det mesta. Imorse vaknade jag av att solen lös rakt på mig, och jävlar vad varmt det var.
När jag vaknade till så insåg jag att jag börjar bli förskyld, kände av det igår faktiskt då jag fick en massa rethosta men idag är det mycket värre. Börjar klockan 14 idag och ska snart bege mig dit och ta lite juice så jag kan dricka min herbalife- shake. Hoppas jag mår bättre efter det, annars så får jag väl kolla runt om någon har alvedon eller liknande. Mår verkligen inte bra just nu.
Har även duschat och hoppades på att jag skulle må bättre utav det, ja det var väl bra för stunden.. Längtar verkligen tills jag slutar ikväll då ska jag tillbaka hit och sova och inte lyssna på alla spökhistorier folk har att berätta. haha. Men det är väl så är man på ett nytt ställe är det väl lätt att bli sjuk, när man träffar alla nya människor och sånt? Nej, nu ska jag bege mig, hoppas ni får en bra dag i alla fall!
Puss

Kommentera

Publiceras ej