Hemma i några dagar

0kommentarer


I helgen hade vi besök av Axa- Fjällmaraton i Vålådalen. Dom skulle springa över fjällen från Edsåsdalen till Vålådalen. Och vinnaren hette Andreas Svanebo som sprang på 03:39:39, otroligt bra jobbat!

Vi i restaurangen befann oss hela dagen i sporthallen för att förbereda banketten som skulle vara på kvällen. Det flöt på riktigt bra, även om det var lite strul i min bar i början. Var själv i ca 20 minuter och kassan strulade och jag var tvungen att räkna i huvudet, vilket inte gick så bra.. haha

Idag började jag jobbad vid 9 för att köra tillbaka lite dryck och grejer vi inte fick sålda och slutade vid 13 tiden och vilade i några timmar och började köra hemmåt klockan 17.

Och för lite mer än en timme sedan kom jag hem. Det gick bra att köra, fast jag missade avfarten mot sollefteå så fick köra lite på vägen mot sundsvall innan jag hittade en plats att vända på. Fick lite smått panik och trodde jag skulle vart tvungen att köra hela vägen till Sundsvall och sedan hem igen.
Nu är jag helt slut i huvudet och ska lägga mig och kolla på en film och sedan sova.

Godnatt



En bild som jag ser "död" ut på. Men jag gillar den.
Fotograf: Johannes Halonen

Kommentera

Publiceras ej