Tillbaka i Vålådalen

1kommentarer


Har varit en riktigt intensiv helg men en (förutom begravningen) bra helg.
Alla syskonen var hemma på middag i lördags, och det händer inte ofta då vi alla är samlade så det var faktiskt riktigt trevlig.
Dock var jag helt slut (är fortfarande slut) så det blev ändå tidiga kvällar.
Dessutom "impuls" köpte jag en dator på Expert på lördagen. Eller egentligen inte, var ute efter en ny dator egentligen en 15 tummare men denna verkade bra och var 17,3 och var dessutom billigare än de flesta jag har kollat på. Så jag är så nöjd med den.

Är sjukt trött, klev upp vid 7 imorse och började åka strax därefter och var framme vid 13 typ? Stannade och tankade och handlade lite grann också. Vissa ställen var det jobbigt att köra, från vår till vinter på 0 sek typ. Sen hela vägen hit var det alldeles vitt och snön hade drivit upp och mötande bilar körde som galningar. Därför är jag extra ansträngd. Har legat och kollat på senaste Vampires och Once upon a Time. Ojojoj vad bra dom serierna är!

Nej, nu ska jag till hotellet och kolla in vad det är för mat. Måste röra på mig lite så jag inte somnar här helt och hållet, då vaknar jag väl mitt i natten och är jättepigg. Det vill jag inte.
Vi hörs! Puss

1 kommentarer

Linda

02 Apr 2012 22:14

Vad jobbigt med en begravning.. Finns liksom inte så mycket att säga om det, men jag vet hur tungt det kan vara att sitta där och man tänker på människan man förlorat från sin närhet..



Skönt att ni alla kunde samlas, och kul du hittade en ny dator iaf :)

Kommentera

Publiceras ej