Onsdag!

0kommentarer

Halloj!
Var ett tag sedan jag uppdaterade, har varit mycket den senaste veckan.. Familjen var ju här och så, vi har haft mycket roligt tillsammans.
Nu är lägenheten tom och igår när jag vaknade (dom åkte hem i måndags kväll/natt) kändes det som allt varit en dröm, att dom inte hade varit här.. Tiden går så otroligt fort..

Idag har jag faktiskt varit vaken ett tag, jag klev upp halv tio även fast jag somnade vid 3.30.
Har i en timme försökt tjatat på J att vi måste åka in till Pafos, för jag måste köpa en ny kjol eftersom min gamla gått sönder i blixtlåset. Orkar inte jobba i fula långa shorts.

Men J är världens segaste att göra sig iordning, han är en tidsoptimist som alltid kommer sent.

Bilderna när familjen är här kommer att komma upp också, men det får ta sin lilla tid. Ha en bra dag!

En favoritbild som jag tog uppe i bergen nära Katikas. Mamma och Ollen står och tittar på den fina utsikten.

Kommentera

Publiceras ej