L-e-d-i-g

1kommentarer

Igen.. haha.. Men sedan blir det full fart hela veckan och även veckan efter det eftersom min familj kommer hit då så kommer jag jobba fram tills nästa söndag..

Vaknade upp i dag med värk i rumpan, känns som att jag har sprungit några km i sömnen i natt, eller att jag har gått omkring med högklackat i några dagar. Ja ni vet, en riktigt träningsvärk.. Konstigt.
Har dessutom haft huvudvärk i några dagara, detta är tredje dagen.. Vet inte vad det beror på eftersom allt är som vanligt, jag dricker mycket vatten och äter precis som vanligt. Jag är inte en person som vanligtvis har huvudvärk och dessutom dena värk är mer som ett tryck mot hjärnan... skumt.
Vad kan det vara som ger mig huvudvärk?


Anywhy, idag hade jag planer att åka in till Pafos och shoppa lite. Fick ju lönechecken igår, men eftersom det är så fruktansvärt varmt idag så orkar jag verkligen inte.

Igår och idag har det varit så otroligt varmt, till och med varmare än dom flesta dagar i Augusti. Så när min familj kommer ned så kommer dom få en värmechock.. haha ;)

1 kommentarer

nathalie

06 Sep 2011 16:15

förstår att du kanske inte är intresserad av detta meddelandet.. Men jag har frågestund på bloggen just nu, skulle uppskatta om söta du kunde ställa någon fråga! ♥ kraaaaaaaaam

Kommentera

Publiceras ej