Söndag

0kommentarer

Idag är jag ledig.
Det var egentligen tänkt att jag och en kompis skulle ut och käka idag, men hon hann inte ta ut några pengar så det blir inget. Kanske lika bra det, eftersom jag känner mig riktigt fattig, väntar på lönen som kommer den 5:de. Ska direkt då åka in till Pafos och köpa min röda kappa (håller tummarna att den finns kvar).

Annars då?
Ni har väl inte glömt bort att vrida tillbaka klockan 1 timme? Jag trodde inte att min mobil skulle göra det utav sig själv, men det är ju en smart-phone. Så när jag vaknade imorse kl 11.30 så trodde jag faktiskt att den bara var 10.30 men så var det inte.
Det jobbigaste med vintertiden är att det blir mörkt så fort, klockan 17 kommer solen att gå ned här. Jag gillar det inte, men what to do. Suck.

Nej, nu ska jag göra något att äta och sedan städa. Rolig söndag.

Saknar sommaren och värmen. Vill bada! Kanske man ska ta sig ett sista dopp?

Kommentera

Publiceras ej