Sliten-tjej.se

1kommentarer

Åååh..
Jag är så otroligt trött och less.. Jag börjar bli gammal...

Igår vid tolv vaknade, åkte iväg och käkade lunch med min jobbar kompis och bästa vän Nicola, sedan väntade jag med henne på jobbet tills klockan blev 15. Tog bussen in till Pafos och min vän Marta klev på bussen och vi åkte till panno Pafos och shoppade.

Det var SVINKALLT igår! Och det är fortfarande kallt.. FAAAAN att hösten/vintern är här.
Jag ville ju bada och sola lite till, men det går liksom inte för det är så jävla blåsigt och kallt. Att man aldrig hinner med innan sommaren tar slut...

I alla fall, jag åkte in till Pafos för att shoppa lite, eftersom jag knappt har några varma kläder och dom jag har är så jävla fula att jag aldrig skulle gå utanför dörren med dom.
Så blev rätt dyrt men fick i alla fall med mig två Jeggings, ett par mörka och ett par ljusa och två stycken varma sköna pullovers. :D
Hittade även en kappa som jag blev förälskad i, en likadan fanns på H&M förra året i en knall röd färg.
Men tyvärr så köpte jag den inte, så jag funderar på att åka tillbaka och köpa den snart.

Sedan när vi var klar i Pafos så åkte vi hem till Marta jag fixad hennes hår och jag bytte kläder till mina nya varmare kläder.
Sedan åkte vi in till Coralbay och som vanligt hamnade vi på Kleo's och mitt jobb.. Haha. What to do? :P

Sliten tjej som inte orkar tvätta sitt hår och som fortfarande är trött efter 11 timmars sömn. Sjukt.

1 kommentarer

Linda

19 Oct 2011 20:28

Fy vad trist att det märks att vintern är på gång överallt nu, lite småkul att få leta efter varma kläder nu. Oh, ska du ha en röd kappa i år? Fint!!



Tack för din fina kommentar, jag har inte tänkt på att det finns en del som inte vet någonting ännu, men japp, det är riktigt tufft nu, därför jag är lite extra mycket på bloggen nu, blir så glad av alla fina kommentarer jag får om dagarna =)

ta hand om dig.

Kommentera

Publiceras ej