Livet

2kommentarer

Ni är ungefär lika roliga som jag är!
Ni kommenterar lika sällan som jag uppdaterar.. :P

Bara för att hålla er lite uppdaterade så kan jag säga att det händer ganska mycket i mitt liv just nu. Men vad det är tänker jag inte berätta.
För varje gång man tror att man har allt på det torra och börjar berätta för folk, sedan visar det sig att det inte blir så som man har tänkt så blir man besviken. Lika bra att vara tyst på en gång.
Även hur gärna man än vill berätta om allt, så är det ibland bra att bara hålla tyst.

Jag vet att jag har sagt det förut, men jag älskar verkligen att varje dag är en ny dag. Man vet aldrig vad som ska hända imorgon. Det gör hela livet spännande. And I LOVE IT! <3
Livet handlar inte om att ta det lungt och säkert, livet handlar om att ta risker!

2 kommentarer

Tinto

04 Oct 2011 10:51

Hej Becca!

Bara därför får du en kommentar nu :) Nu blir ja nyfiken, är det flytt på g? Nytt jobb? :)

Hur är vädret där nere nu?? Vi flyger till Fig Tree om två veckor, hoppas på lagomt varmt så att man iaf får lite sommar i år... kram och tack för en skön blogg!

Becca Svarar

04 Oct 2011 11:07

Haha.. Tack för kommentaren. Jadu, det kan nog bli både och faktiskt. Vill som sagt inte berätta för mycket eftersom jag vill inte förvänta mig så mycket och bli besviken om det inte blir av.

Vädret är fortfarande helt ok, börjar bli lite kallare speciellt på kvällarna så jag skulle rekomendera att ni tar med er en tjockare tröja att ha på kvällarna.

Kram på dig!

Kommentera

Publiceras ej