Fredag

0kommentarer

Hej allihopa!
Hur mår ni idag??

Jag mår faktiskt otroligt bra, men är dock trött som bara den.
Igår kom min vän till mig runt klockan 17 och vi började dricka polsk vodka blandat med äpple juice, vilket var faktiskt riktigt gott. Jag är inte riktigt en vodka drickare, men den hon hade med sig gillade jag den var liksom helt annorlunda vanlig vodka.

Sedan vid åtta tiden började jag sminka oss, först sminkade jag Marta som ville ha en liten grön sminkning och hon blev så himla fin. Jag blev riktigt stolt över smikningen.
Jag själv sminkade mig i en guldig och brun färg blev faktiskt helt ok den med.

Sedan ringde vi taxi och åkte ned till Coralbay, tog en drink på Kleos och gick till min restaurang och satt där och pratade med mina arbetskollegor. Försökte få några med mig, men Marta blev trött och ville hem och J kom och hämtade mig så blev en tidig kväll.

En bild från igår

Kommentera

Publiceras ej