Bad days

0kommentarer

Godmorgon!
Fast god kanske jag inte ska säga... Vaknade upp och var dunder förskyld.. blä.
Har haft riktigt jobbiga dagar och nu en förskyldning på det, great..

I lördags var jag ledig och var på party, blev för full och hade världens bakfylla och ångest på söndagen dock var jag tvungen att åka och jobba. Men det var bara ungefär halva av mig som jobbade.. Det enda jag ville göra var att åka hem och sova.

Så när jag slutade och J hämtade mig bestämde jag mig att jag skulle lägga mig tidigt, men sedan började vi prata lite och så och han berättade att han hade ont i magen.
Sedan blev det värre och värre.. Jag gick och lade mig runt två, 45 minuter senare väckte han mig och sa att han ville åka till sjukhuset för att det gjorde så ont.
Sagt och gjort, jag satt på sjukhuset och väntade medans han låg i en undersöknings rum och fick smärtstillanden och sånt. Klockan 6 på morgonen kom vi hem igen. Somnade och vid 8.30 vaknade jag och insåg att han inte låg brevid mig, hittade honom på nedervåningen med smärta igen.
Han tog några tabletter och sedan somnade vi om, tills klockan 13 sedan var det dags för mig att göra mig iordning och åka till jobbet.

Sedan igår innan jag skulle åka hem fick jag världens nysattacker och min chef sa, Rebecca du kommer ju att bli sjuk. Jag svarade med, jag vet. Men trodde inte det skulle gå så snabbt.
Men under natten har jag mått skit och kunde knappt andas genom näsan och ja, så mår jag fortfarande.

Härliga dagar va?! (ironisk)


Denna bild är tagen för ca 2 veckor sedan, här hade jag en bra dag.

Kommentera

Publiceras ej