Tisdag.

2kommentarer

Hejsan!
Idag hade vi tänkt att vi skulle åkt över till den norra sidan av Cypern för lite shopping, men vaknade för sent så vi tar det i övermorgon istället.
Så idag blir det bara en lugn dag, måste tvätta lite kläder och ska försöka städa i garderoben. Det behövs!

Imorgon är det sista dagen på mitt jobb, känns jävligt ledsamt faktiskt. Älskar alla jag jobbar med, dom får mig att må så himla bra. Men det är ju inte sista gången jag ser dom, kommer nog hälsa på många gånger innan jag åker hem. haha
Men sista dagen jag jobbar där i alla fall, förhoppningsvis vill dom ha tillbaka mig nästa år.

Nej, tvätta lite var det va..
Vi hörs sen!


En bild från i somrast, myys! Nu har vi 16 grader inne i lägenheten och jag fryser ihjäl!

2 kommentarer

johanna

29 Nov 2011 19:52



En blogg om kärlek, tankar, åsikter, modellbilder och mycket outfits och tävlingar! Tveka inte att ta en titt. Du kommer inte att ångra dig! Promise! :D

lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

29 Nov 2011 20:08

Shuue! allt bra med dig? :)

Kommentera

Publiceras ej