Pumping Iron!

0kommentarer


Hejsan!
Idag vaknade jag med världens magont, men det stoppade mig inte för att gå till gymmet.
Tur var väl det, för klassen jag var på idag är så himla kul! Kommer ihåg från förra gången jag var på den ca 6 månader sedan och det gav så mycket. Samma sak idag, mina armar känns som spagetti trots gav jag inte allt pga magen, men nästa gång så då jävlar! ;)

Haha, det var en cypriotisk man där på ca 45år och två engelska kvinnor ca 60år.
Kvinna nummer 1 presenterar kvinna nummer 2 för cypriotiska mannen och sedan tittar på mig.
Kvinna no1: But I don't know you..?
Jag: Rebecca.
Mannen: Oooh, Rebecca.. I have a small girl in my family her name is Rebecca.. blabla bla.
Jag: Aha, ok..
Mannen: Wait, I'll get you the things you need to the exercise..
Kvinnorna: Oh, he takes care of you. Nice.. (avundsjuka)
Mannen kommer med sakerna..
Kvinna no1: I will change name to Rebecca and maybe you'll take care about me too! (sarkastiskt)
Mannen: No, you have to change your age!

Haha.. Det var så himla roligt och hon blev liksom så paff när han sa det också..
Dessutom blev hon liksom så avundsjuk för att han gav mig dom sakerna och så, liksom jag kan inte rå för att de flesta cyprioter gillar mig? :P

Kommentera

Publiceras ej