Onsdag.

1kommentarer

Hej!
Hann aldrig uppdatera tidigare idag. Sov som en stock och hade ont i hela kroppen när jag vaknade. Berodde nog på att jag tog i så ordentligt på gymmet igår och sen på kvällen så halkade jag i trappen här hemma också, det gjorde ont! Har faktiskt fortfarande ont ifrån det och har inte kunnat gått riktigt på hela dagen.

Sen på jobbet så var det inte så mycket, vi hade 6 kunde dock var 2 utav dom min arbetskamrat och hennes man som stannade kvar längst och gjorde alla fulla. Haha.

Ska snart gå och sova, ska försökta (håller tummarna) att vakna i tid och gå till spinningen 8.30, fan vad jag har tjatat på det nu. Även fast jag hatar att cyckla så vill jag verkligen dit! Har redan sett att träningen ger resultat så vill pressa mig lite mer!
Helt ärligt, just nu skiter jag i om jag går ned i vikt eller inte, visst det var hela målet men nu när jag har börjat tränat igen så inser jag bara hur bra jag mår utav det så det är lätt värt allt.

1 kommentarer

haidisblog ▲

24 Nov 2011 15:02

Hoppas du haft och har en trevlig torsdag hihi :D!

Kommentera

Publiceras ej