Ledig Fredag

2kommentarer

Hejsan!
Mår ni bra idag? Jag mår helt ok, förutom lite träningsvärk.
Igår var jag ju som sagt och tränade och det går bättre och bättre nu, känns bra!

Sedan åkte jag och jobbade och det var faktiskt en hel del kunder på jobbet, vi hade 20 toltalt vilket faktiskt är bra för en torsdag i slutet av November.
Chefen sa också att detta skulle vara min sista månad, eftersom jag åker hem den 15de. Känns konstigt och tomt, och hade egentligen velat jobba tills dagen jag ska åka men det är han som bestämmer. Han verkade dock sur igår så kan vara det? Måste i alla fall prata med honom om jag får komma tillbaka till våren.

Så idag är jag ledig, och imorgon också. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, vi ska åka in till Pafos senare idag tror jag och så vill jag träna också, men tror jag väntar tills imorgon.

Vad är era planer för helgen?




Bild på mig och Marta i somrast! :D

2 kommentarer

Linda

25 Nov 2011 12:54

Vad roligt att träningen går bra! :)

Corny

25 Nov 2011 13:05

Nu är Dagens Blogg igång, och avslutas på söndag!

In och tävla :)

http://cornyz.blogg.se/2011/november/dagens-blogg.html

Kommentera

Publiceras ej