Guess who's blond again?!

3kommentarer

ME! ;D


3 kommentarer

karolina

13 Nov 2011 12:53

Hej! Det här låter kanske konstigt men härregud vad glad jag blev när jag hittade din blogg.. Sökte igenom bloggar och så ser jag ngn som bor i Cypern, blev helt chockad :D Jag är själv halvcypriot så jag åker en hel del till Cypern. Har ju halva familjen och släkten där. Men härligt att hitta ngn annan som är kopplad till mitt andra hemland. Ha det bra i värmen! :)

karolina

13 Nov 2011 15:48

Största delen av släkten bor i Limassol men har också släktingar i Pafos :) Jag var nu på sommaren en vecka i Pafos faktiskt..

Äsh då man får lätt nog med värmen och fukten..:D Men alltid vill man endå tillbaka till Cypern haha. Njut så länge du är kvar! :)

SOPHIE - fotoblogg

13 Nov 2011 17:21

Fin blogg du har!

Riktigt roligt att hitta en blogg om någon som inte lever sitt liv här i Sverige! Hade själv tänkt efter gymnasiet att dra iväg utomlands att jobba i ett år eller så! :D

Kommentera

Publiceras ej