Sick

8kommentarer

Åååh..
Jag har varit lite småkrasslig ända sedan måndag, men idag slog det till på riktigt.. Fyy..

Jag vaknade vid fem och trodde jag skulle hosta ihjäl mig, och medans jag hostade så brände det i halsen.
Näsan var täppt och jag var allmänt yr bara, gick upp och såg att det hade börjat ljusnat ute och att det regnade, det var ändå mys! Påminnde mig om sommar- Sverige (Saknar!!)

Sedan efter jag hade druckigt lite varmt vatten, snytit mig somnade jag om igen och vaknade upp precis klockan 12.
Efter det har jag inte gjort så mycket, kollat på senaste avsnittet av Glee och måste snart klä på mig och gå och handla matolja eller något så jag kan göra mat.

Igår var jag förresten på en Irish Pub och tog några goda cocktails, det var nice.
Stället var jättemysigt, sällskapet var perfekt och priserna var låga!

Så som jag ser ut på bilden, så känner jag mig idag.

8 kommentarer

Jenny

18 May 2011 17:15

svar: Okej :) Det är nog fest som gäller alltså. Vad har de för åldersgräns där?



HANNA

18 May 2011 17:35

detsamma! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

18 May 2011 17:36

jo det är bra själv?:)

Pinkpiercing - fotoblogg ♥

18 May 2011 17:36

svar: visst, men mejla mig om det :) några står på tur före, den som mejlar först, den blir först osv. :)

SOFIAS

18 May 2011 17:39

tack så jättemycket! bloglovinbyte?

Beatrice Jakobsson (foto)

18 May 2011 17:43

inte roligt! :(

lovisa

18 May 2011 17:50

sv: tack så mkt:D

Pia -Smilinggirls!

18 May 2011 17:51

sv: Haha, helt rätt! ;)

Har du haft en bra vecka hittills? :)

Kommentera

Publiceras ej