Drama!

3kommentarer

Ojojoj, vilket drama det har varit dom senaste dagarna!
Jag orkar inte ens berätta allt för er, men kan ju i alla fall säga att restaurangen jag jobbar på är stängd tills vidare, i väntan på en ny kock och en ny meny.

De två lesbiska kvinnorna som var "chefer" där fick sparken.. En var ju chef i köket och kock då..
Alla klagade på hennes mat, att den var skit och att den var kall.. Jag vet inte hur många gånger varje kväll vi var tvungen att ta in maten i köket för att värma upp det igen...

I söndags hade vi ca 20 kunder och sedan sa dom stopp i köket, inga fler beställningar!! Va fan, kan man inte ens klara av 20 st hur ska man då kunna klara av 100-120 till sommaren?
Men vi tog såklart fler kunder och allt som allt hade vi 28st den kvällen, varav 24 klagade på maten...

Det roliga var ju också att dom där jävlarna ville sparka mig....! MIG?! för jag inte var tillräckligt bra?
Men det roliga är ju att se vad som hände i slutändan.. Dom är borta, gone, finito..
Medans jag.... JAG är kvar! För jag respekterade ägaren och inte dom där som sa åt mig att inte göra det...

Imorgon så ska jag jobba på restaurangen brevid, som hans bror äger. Så jag har i alla fall något att göra medans jag väntar på att vi öppnar upp igen.
Mycket text, i know.. Men tänkte bara berätta what's going on..

3 kommentarer

Lindsey

13 May 2011 13:40

Hej! Tänkte be dig som en supertjänst! min dotter Alexia är med i en omslagningstävling, och är i semifinal med 20 andra söta ungar! Vore guld värt om du kunde klicka i en röst på henne, antingen genom min blogg, eller länken här: http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/finalisterna/index.xml



Kram

Daisy

13 May 2011 20:59

Hejsan hoppsan vad det händer saker hos dig då... Så ägaren var den som sparkade cheferna eller vad?

Ann-Sofi

18 May 2011 11:52

Hoppas ni får en ny jätteduktig och glad kock som sprider glädje i hela restaurangen:)

Kommentera

Publiceras ej