Söndag!

1kommentarer

Hej allihopa!
Idag var vi på Sunday market, jag hittade massa fint men köpte ingenting..
Sedan åkte jag hem och gjorde iordning mig för jag skulle träffa en person angående jobb, jag ringde honom igår och han sa att jag skulle komma 11.30. Så självklart var jag där i tid.
Men det var inte han.. Det var en annan man som var där och berättade att det var ett slags test från han sida, att se om jag hade tålamod att vänta i 30 minuter på honom. Skulle jag inte ha väntat så skulle han inte brytt sig höra utav sig till mig mer.
Alltså, shit. Vafan, varför skulle jag vara tvungen att vänta för att visa att jag hade tålamod??
Säger man en tid så ska man vara där i tid också, så om jag får jobbet där så kan han få vänta på mig i 30 minuter också...?
You get what you give...

1 kommentarer

Linda

20 Mar 2011 20:09

Vilket jävla sätt! Han kunde ju inte veta om du hade planerat in något annat senare under dagen. Jag avskyr verkligen när folk leker med andra människors tid pådet sättet. Tror du att du får jobbet då? Du som väntade och allt :P



I know, äckliga djur! så länge svanar är i vattnet är det okej, men de ska inte gå in i nån form av attackposition mitt på vägen när jag närmar mig, fy!

Kommentera

Publiceras ej