När blev mina bröder så stora?

0kommentarer

Idag är det mina småbröders födelsedag!
Dom fyller tonår.. Herregud.. När växte dom upp?

Tiden går otroligt fort, dock så är jag 10 år äldre, men jag kommer ihåg när dom var bara småknattar som kröp runt på golvet och man kunde pussa på dom hur mycket som helst utan att dom klagade. Nu är man glad bara man kan få en kram av dom, för pussar vill dom ABSOLUT inte ha.. haha
Dom växte om mig för något år sedan, men i mina ögon kommer dom alltid vara dom där söta små bebisarna, Oliver med ett ansikte som blev knallrött varje gång han börjar gråta och Rasmus med hans gulliga skelande ögon och glasögon.
Nu har dom båda skickat mail till mig, och oliver har redan skaffat Facebook konto. Usch, tiden går snabbt.
Idag fyller i alla fall mina bröder 13 år och jag är ledsen att jag inte kan vara där, men dom fick födelsedags presenter innan jag for.
Jag älskar er, knäppisar!




Kommentera

Publiceras ej