Becca Svarar.

0kommentarer


Från Emelie:
Gott, längtar tills sveriges första jordgubbar kommer, finns inget godare..! Känns dock rätt avlägset nu när det är nollgradigt och skräpväder till och med här nere i skåne!
Har följt din blogg ett bra tag, den e så rolig att läsa, och jag tycker att du är en stark människa som vågade ta ditt pick och pack och flytta ensam :)
mina föräldrar äger en lägenhet i Kissonerga, mellan pegeia och paphos, som vi brukar semestra i, så tycker att det är extra kul att läsa eftersom du befinner dig i de regionerna :)
Vad tänker du hitta på eftersom du sade upp dig från ditt förra jobb? Och hur gick det med lägenheten? :)
Ville i alla fall bara säga att du har en väldigt trevlig blogg, och att jag kikar in dagligen :)


Det är tydligen dåligt väder över hela världen just nu. Här är det ju jättekallt också..
Vad kul att du gillar min blogg, alltid roligt att höra..

Jag har fått höra att jag är stark för att jag vågade flytta ensam, men jag själv tycker inte att jag var speciellt stark. Jag fick otroligt mycket stöd från Familjen, speciellt min mamma som sa "Det är inte längre dit än vad det är hem". Så det gav mig styrka.
Men oj, vad jag grät sista dagen hemma, innan jag skulle ge mig iväg. Det var dessutom första gången i mitt liv som jag skulle bo själv.

Vad kul att dom äger en lägenhet, jag åker nästan alltid igenom Kissonerga när jag åker in till Pafos, det är rätt fint där. Men inte finare än Pegeia ;)

På måndag hade jag tänkt att börja söka lite jobb här i Coralbay, fick ett erbjudande att komma tillbaka till den gamla baren jag jobbade på för två sommrar sen. Fast jag vet inte riktigt om jag vill..
Annars så har jag precis skrivit på för att bli Herbalife Distrubitör, så ska försöka med det tills vidare. :)



Tycker det är jätteroligt att du och alla skriver en massa frågor till mig, men tills nästa gång får du/ni gärna skriva dem i "FRÅGA MIG" rutan i högerkolumen på bloggen.

Kommentera

Publiceras ej