Vår-väder!

1kommentarer


Hej! Hur mår ni idag?
Jag mår sådär, är fortfarande sjuk. Har typ varit det i nästan två veckor nu, fast det har blivit värre dom senaste dagarna. Känns som jag har feber och känner mig helt knäckt. Dessutom har jag muskelvärk till tusen, kan knappt sätta mig ned på toan och det bara ilar i mina ben. Känner mig som en åttio årig tant.

Idag skulle min mamma till tandläkaren och jag och J passade på att åka med så jag kunde gå in på polisstation och göra ett nytt pass. Mitt går ut i juni så lika bra att passa på när jag är hemma.

Sen gick jag och köpte lite kläder på BikBok, dom hade rea så jag passade på att köpa en kjol och en söt beige klänning. Köpte även ett par assnygga leggins i beige också. Har blivit en sucker för beiga kläder, men det är ju så snyggt! Speciellt när man är lite brunare också.


Sick, but sweet as sugar.

1 kommentarer

kurdisk muslimsk tjej <3

31 Jan 2011 23:50

sov sött <3 kram <3

Kommentera

Publiceras ej