Besatt!

4kommentarer

Jag har egentligen inte läst en enda bok i mitt liv. Förutom de böcker som vi blev tvingade att läsa i skolan, men även då var jag så lat att när vi skulle skriva en recention av boken gick jag in på internet och sökte.

Men eftersom jag ÄLSKAR serien True Blood, så visste jag även att jag skulle älska böckerna och eftersom det är så långt kvar till säsong fyra på serien ville jag inte vänta med vad som händer.

På ca två veckor har jag läst ut de fyra första böckerna.
Jag fick två i julklapp och de två andra är en tidig födelsedags present, den femte får jag vänta med och får den när jag fyller år.

Eftersom det finns ca 5-7 böcker till, så beställer jag dom på engelska eftersom dom inte har blivit översatta och släppta på svenska än.





Snacka om att jag är besatt!

4 kommentarer

Daniel

10 Jan 2011 00:13

Sååå bra, oxå besatt!

Petra

10 Jan 2011 08:47

Jag har svårt för böcker!

Jag är imponerad utav dig att du flyttade till Cypern, något som jag oxå skulle ha gjort för länge sen...

Linda

10 Jan 2011 13:55

fasen vad duktigt av dig. jag gjorde likadant efter att ha sett ETT avsnitt av vampire diaries beställde jag hem böckjerna för att få veta hur det skulle gå,.på engelska med. Haha, har faktiskt inte sett true blood, men hört att det är en serie många verkligen älskar

bitterfittan

10 Jan 2011 15:28

hehe det verkar tyvärr så, får sluta gnida mig mot honom?



åååh älskar true blood!

Kommentera

Publiceras ej