Snabb leverans!

2kommentarer


Jag och syrran beställde underkläder från England i torsdags, jag beställde tex en bikini och och en bh+trosa.
Först och främst var frakten sjukt billigt 5.50 pund gick det på alltså ca 60 skr.

Och idag när jag, mamma och J kom hem från att vi varit i stan och handlat så fanns paketet där utan för dörren.
Fatta, på ca 3 arbetsdagar hade det skickats från England till Sverige. Det kallar jag för bra service!

Min snygga bikini!


Och HÄR hittar ni sidan jag beställde den ifrån.

2 kommentarer

Saara

27 Jan 2011 15:41

Veckans blogg tävling pågång - Var gärna med! :*

Becca

29 Jan 2011 20:01

fin blogg du har. roligt att du berätta om ditt liv på cypern för jag har varit där en gång och tycker det är otroligt fint och det finns så mycket at se. Vad tycker du om cypern?:)

Kommentera

Publiceras ej