Nyårs lista!

1kommentarer


Ett nytt år, 2011.
Här kommer en lista på vad som hände 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej, inte vad jag kan komma på faktiskt...

Har du några nyårslöften?
Ja, som jag gav tyst till mig själv. 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, båda av mina bästa vänner blev föräldrar iår och en hel drös med bekanta.

Vilka länder besökte du?
Dom vanliga, Cypern och Sverige.

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
Inget, det var ett rätt händelslöst år för mig faktiskt.

Vad var din största framgång 2010?
Jag har blivit mer självsäker, slutat att vara så töntigt naiv (fortfarande naiv men inte lika mycket). Dessutom har det gått rätt bra med bloggen.

Största misstaget?
Har inte gjort så jättestora misstag, men det måste ju ha varit att jag har litat på fel personer vid fel tillfälle. 

Bästa köpet?
Ingen aning...

Vad spenderade du mest pengar på?
Förmodeligen på hyran, el och mat, sånna där tråkiga saker.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det finns alltid någonting som gör mig glad emellanåt, men ingenting speciellt vad jag kan komma på nu.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Hey soul sister, med Train. Gillar den låten och får mig att tänka på när vi ligger på beachen och den spelas..

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog ledsnare faktiskt. Tråkigt men sant.

Vad önskar du att du gjort mer?
Gjort det jag tyckte om och sket i idioterna på jobbet.

Blev du kär i år?
Nej, jag var kär redan innan.

Favoritprogram på TV?
Kollar inte på tv, eftersom Cypriotisk tv är så dålig. Men laddade ned och fastnade helt klart för True Blood och Vampires Diaries. Vampyrerna har satt sig på min hjärna.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag, min mamma och hennes man gick ut och åt på Kina restaurang, sedan gick vi på bio och såg Snabba Cash.

Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kanske, men det vet man ju inte?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Eftersom det är sommar nästan året om på Cypern så har det mest varit korta shorts och linnen, ibland även söta klänningar.

Vem saknade du?
Mina vänner och familj här i Örnsköldsvik.

Den bästa nya personen du träffade?
Den absoult bästa jag träffade är Manuela som kommer från Schweiz, hon är underbar och fantastisk på alla sätt!


1 kommentarer

linneagrahn

05 Jan 2011 00:35

Jag är verkligen ledsen om du ogillar reklam! Men jag vill tipsa om att jag nu har en dagens blogg tävling. Skillnaden mot andra är att jag läser igenom alla bloggar som är med och tävlar och sedan utser någon som jag fastnar extra för. På bloggen skriver jag sedan en motivering om bloggen och varför just jag gillar den.



Vill du vara med hittar du tävlingen här: http://linneagrahn.blogg.se/2011/january/bli-dagens-blogg.html#comment



Ha det så bra och förlåt än en gång om detta inte uppskattas!

Kommentera

Publiceras ej