I'm in love!

5kommentarer


Jag har hittat till en engelsk sida med underkläder och bikinis.
Eftersom jag har rätt stora bröst är det skitsvårt att hitta snygga bikinis.
Dessutom är det billigt! Mycket billigare än i Sverige, även om man räknar med frakten!
Här hittar du sidan! 

Det här är mina favoriter, som jag troligtvis ska skicka efter:

Tyvärr fanns inte underdelen i samma färg, så den måste jag nog skippa. Man vill ju matcha!


Samma modell fast i annat mönster.


Den ska jag absoult ha! Ingen tvekan om saken!

5 kommentarer

elinn

17 Jan 2011 15:29

där ser man :)

hoppas du hittar fina bikinis då :D

Orinta

17 Jan 2011 16:47

Utrolig fin blogg! komenter gjerne tilbake<3

HANNA

17 Jan 2011 16:53

Tack detsamma, och detsamma :D

Sara

17 Jan 2011 17:03

Jaha, okej! :)



Åh vad jag älskar bikinis, kan inte få nog av dem! :)

iris♥

17 Jan 2011 17:42

Skitsnygga bikinis! :)

Vad har du gjort idag då?

Kram!

Kommentera

Publiceras ej