Ni är knäppa!

4kommentarer


De dagar jag har verkligen ur-usel uppdatering eller ingen alls, det är dom dagarna som jag har mest besökare!
Men vart kommer ni ifrån? Och varför kommenterar ingen?

Jag är i alla fall mer sjuk idag än vad jag har varit på hela dom här två veckorna då jag har varit sjuk, vaknade av torkat snor vid näsan. Blä.
Känns som influensan är på G, men när jag kollar tempen så är den ändå normal. Det får bli doktorn innan helgen om jag inte blir bättre.

J håller i alla fall på att laga mat, Haleem heter det. Det är någon slags soppa, fast ändå inte. Svårt att förklara men jäkligt gott är det. Syrran och hennes kille kommer förbi och äter här dom också. Så dom får njuta lite av J's mat innan han åker i alla fall.
Jag har tur och får äta hans goda mat, varje dag, året om! :D



Det där är Haleem, fast J har inte lagat maten på bilden. Den har jag tagit från google.


4 kommentarer

thinki.se

01 Feb 2011 18:28

Krya på dig lilla du.

Sara

01 Feb 2011 19:12

Vad tråkigt att du blivit sjukare. :( Här är vi på bättringsvägen iallafall. :)

Maskrosmor

01 Feb 2011 19:52

Jag är en av dem som läser men inte alltid kommenterar =)



det där Haleem, vad innehåller den?

lollo

01 Feb 2011 22:56

oj, du borde inte ha så tajt klänning. du ser fet ut. på headern.

din mage är tjock, din rumpa hänger och dina ben är skitstora. välj en annan klänning så ser du bättre ut, då syns inte dina fel, bara ett tips! :)

Kommentera

Publiceras ej