My new cell.

2kommentarer


Jag har köpt en ny mobil!
Men dock vet jag inte om jag hinner få den innan jag sticker ned till Stockholm för dopet.. Haha, ooops.

Det absolut roliga är att dom skickar den från Cypern!! Haha, skulle jag ha vetat det innan så skulle jag ha väntat tills jag kom tillbaka och köpa den då.

Fast jag vet i alla fall att den just nu har tagit sig en flygtur och befinner sig på Stockholm Arlanda, så förhoppningsvis skickar dom vidare den i dag och jag kan hämta ut den på måndag eller tisdag. Trots att det står att den ska komma på onsdagkväll.

Vill ha den nu!




Min nya mobil blir en SonyEricsson Xperia mini pro!
Någon som vet om den är bra?

2 kommentarer

Maskrosmor

18 Feb 2011 20:15

Var den dyr? Vart bestälde ndu den?

Maskrosmor

18 Feb 2011 20:17

Ser ett tangentbord på hmm.. luren som mer påminner om en mimipc. Var finns siffrorna?

Kommentera

Publiceras ej