Lördag!

2kommentarer


Hej! Hur mår ni denna lördag?

Jag har mycket jag måste göra, fast ingen ork.. haha.
Jag ska sortera ut mina gamla kläder som jag har liggandes på soffan, sedan måste jag städa rummet och bestämma vilka kläder jag ska lämna kvar här.
Dessutom ska jag på 50 års kalas idag det är min morbror som har fyllt år.

Sen känner jag mig ensam och uttråkad nu när inte J är här, men ja, det är ju bara 2 veckor tills jag är hos honom på Cypern igen.
Måste dessutom boka biljetten, köpa en dop-present och beställa min mobil. Hopppas att allt går snabbt och jag får det till veckan, eftersom det är bara den jag har på mig.




Så här snygg är jag just nu.

2 kommentarer

sloarez - check me out if you dare !

13 Feb 2011 13:18

fin blogg du har! allt bra med dig? :)

Erika(jyringen)

14 Feb 2011 11:54

sv.ja skitjobbigt...men tror det har vänt nu...



hur länge blir du på cypern denna ggn? =)

Kommentera

Publiceras ej