Godmorgon!

1kommentarer


Ännu en dag då jag mår dåligt..
Fan, det måste ju vara influensan eller nått liknande.. Jag måste ta mig till doktorn, men problemet är att jag måste köra till Bjästa. Och jag har inte van att köra på vinterväg eller manuell växellåda. Så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Får vänta tills imorgon och se om det är bättre... Fast tror knappast det.

Känner mig så sjukt trött, antagligen för att jag inte kan sova så länge eftersom när jag ligger ner täpps näsan igen och jag får svårt med andningen. Så antagligen vaknar jag flera gånger per natt pga det och blir inte heller utvilad.

Usch, vad jag hatar att vara sjuk!

1 kommentarer

Kristin

02 Feb 2011 16:52

HEJSAN! Kikar in här på din blogg för att göra lite reklam, då om min blogg såklart, den handlar om mitt liv med sjukdomen ibs, min kända pojkvän elov från elov o beny, mina mode/musiktips och mycket mycket mera!



Just nu har jag även en tävling ni inte får missa, där kan du vinna ex ett iphoneskal,ipodskal,egendesignad dator väska etc, gå in på deras sida o välj ut någt o var med o tävla gör du det idag har du större chans till vinst, var med och tävla redan idag! :)



Mvh Kristin!

Kommentera

Publiceras ej