Ensam!

0kommentarer


Idag åkte min J!
Saknar honom så mycket.
Det känns så knäppt att jag kom hit mycket tidigare än honom och han åkte tidigare än mig, jag hade trott och förväntat att vi skulle åka tillsammans tillbaka till Cypern. Men eftersom det inte finns så mycket att göra här runt omkring så ville han tillbaka och jag stannar tills min brorsdotters dop den 26:e och åker tillbaka till Cypern dagen efter.
Så det är bara 2 veckor tills jag åker tillbaka. Men ändå, jag tycker J kunde ha stannat längre, känns som att han bara var här i några dar..

Efter att J hade blivit skjutsad till bussen som går till Sthlm så frågade min lillebror;
- Saknar du J?
- Ja, svarade jag.
- Stackars Becca, gråt inte, sa han och strök mig på armen.
Dom är så söta och omtänksamma mina små bröder.



Kommentera

Publiceras ej