Träffat pappa!

1kommentarer


Idag åkte jag och J in till stan för att möta upp syrran och träffa pappa.
Det var kanske lite jobbigt för J eftersom han har klagat över tandvärk sedan förra torsdagen och utan att kunna sova riktigt flera nätter fick han igår en akut-tid hos tandläkaren och drog ut en tand, så fick han en sömtablett igår för att kunna slappna av och sova så han var trött imorse.

Men det var i alla fall kul att träffa min pappa igen, senast jag träffade honom var några timmar i januari och gången innan det var året innan, dvs början av 2010.
Vi tog en fika på Café trekanten och jag tog typ världens största räkmacka med minst ett halvt kilo räkor på, mättande..

Gick och kollade på mellandags- rean och gjorde ett kap! En kjol för 49 kr.
Sedan på kvällen var det tänkt att vi skulle på laser-dome men syrrans sambo var tvungen att jobba över så vi skulle inte hinna så fick avbeställa. Tråkigt tycker jag, eftersom J har sagt att han vill göra något roligt och annorlunda typ varje gång han är här, men vad kan man liksom göra på vintern om man inte är intresserad av skidor, skritskor och skoter liksom?



J och pappa (min mobilkamera börjar bli trött, vill ha en riktig kamera någon som kan skänka mig en?)




Syrran och jag (fattar inte varför mitt ansikte ser så stort ut?!)



1 kommentarer

thinki.se

29 Dec 2011 17:17

Mysigt att få träffa lilla pappa då.

Kommentera

Publiceras ej