Tisdag

0kommentarer

Har inte uppdaterat idag, för har faktiskt inte haft så mycket tid över.
Dagen började med att J väckte mig 8,30 genom att pussa på mig, ja det kanske låter sött men det är det inte när man ligger och sover som skönast och blir riven av skäggstubb, han hade varit vaken redan en timme då.

Jag låg och drog mig ca 30 minuter och sedan gjorde jag mig iordning och vi drog iväg till gymmet och där körde vi på riktigt bra. Jag har börjat springa på bandet! Jag är så stolt över mig själv, har aldrig gjort det innan utan bara gått snabbt. Men idag sprang jag sista 5 minuterna och jag svettades som en gris, men riktigt stolt var jag!
Så 20 minuter band, 20 minuter crosstrainer och 5 minuter cyckel. Sedan fick det vara bra, då hade jag förbränt över 200 kcal redan och igår tränade jag ju också så blev bara kondis idag.

Har inte lagt upp vikt och mått för jag har inte gått ned något, men det kommer när det kommer jag ligger på samma som jag lade upp förra gången. Så jag har alltså inte gått upp i vikt heller.
Dessutom just nu så spelar inte det så stor roll, jag känner mig gladare och får med energi genom träningen och det är huvudsaken just nu.

Kommentera

Publiceras ej