Stormen Dagmar

2kommentarer

Stormen Dagmar drog förbi här igår natt och på morgonen. Jag sover så djup så jag vaknar typ aldrig av ljud och oväder, men J och min lillebror hade tydligen vaknat inatt av att fönsterna knarrade och av vinden.

När jag vaknade imorse hade J redan varit uppe ett tag och berättade att det varken fanns internet eller teckning för mobilen. Jag kollade hem telefonen och lika där, den funkade inte.
Så nu hela dagen har vi varit utan telefon, lyckligtvis så funkar internet och tv och el har vi också, tillskillnad för vissa här omkring.
Men snacka om att man är beroende av dom där tingen, som man klarade sig så bra utan för ca 20 år sedan (kanske till och med 10år sedan) Helt sjukt.

Har någon utav mina läsare drabbats av stormen?



2 kommentarer

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

26 Dec 2011 23:14

Här blåser det skit mycket kan knappt gå ut :(

thinki.se

28 Dec 2011 09:34

Jah, det var väldigt stormigt i tre dagar här. Men nu är det helt stilla utanför. Vår soptunna storlek XXL ramlade så lång han var =)

Kommentera

Publiceras ej