Godmorgon.

2kommentarer


Visst klockan är typ 13.20 och jag klev upp för ca 1 timme sedan.
Vaknade först vid halv tio och ville kliva upp och som vanligt var mitt öga helt igensmetat (när ska det egentligen bli bättre!?) och jag hade ont i halsen och kände mig så jävla trött så jag somnade om. Vilket var skönt och behövligt!

J har tjatat sen igår att vi ska gå på gymmet men igår orkade jag inte och inte idag heller för den delen, min kropp är helt slut. Men ska i alla fall ta en promenad till gymmet med honom och då får väl han gymma medans jag sitter och kollar på. Gymmade ju i måndags medan jag var sjukt, ingen bra idé kan jag tala om..

Så här ser juldekorationerna ut i Peyia/ Cypern.

2 kommentarer

thinki.se

21 Dec 2011 20:34

Så fint med lila ljus.

Gott att sova så länge.

Jag har 1 ½ dag kvar.

Sen är jag ledig tills nästa år...



Kraam.

Eshtar

22 Dec 2011 15:13

Hejsna :) Kolla gärna in min blogg :d

Kommentera

Publiceras ej