Sticker iväg till jobbet

0kommentarer

Nu ska jag snart iväg till jobbet, dock börjar jag inte förren efter en timme. Men J börjar vid två så jag får åka ned med honom.

Vill inte jobba idag, har blivit lat efter mina lediga dagar,haha. Igår hade jag en bra dag, först var jag hos min vän och hon färgade håret på mig. Kommer att visa bilder sedan...

Sedan gick vi hem till mig och gjorde oss i ordning och tog taxi ned till Coralbay, sedan åt vi på J's restaurang, skitgod mat. Men det visste jag ju redan.. Delade på en bruchetta till förrätt och till varmrätt tog jag en chef steak, som är med bearnaise sås, avocado och feta ost. Rare! Så den var alldels blodig och smälte i munnen.. Mums, blir hungrig nu igen när jag tänker på den...

Aja, som sagt nu ska jag iväg på jobbet. Fast troligtvis kommer det vara lugnt idag, onsdagar är alltid lugna. Tisdagar brukar vara helt ok, men igår hade dom bara 10 kunder så...

Vi hörs senare. Här är en liten sneakpeak på håret också, dock kanske det inte syns så mycket.

Kommentera

Publiceras ej