Ledig igen

0kommentarer

HAha, idag är jag ledig igen.
Jag och min jobbarkompis ville vara lediga tillsammans, eftersom vi hade tänkt åka till stranden. Men när vi vaknar så ser vi att det är mulet och ingen sol alls. Dessutom har det regnat tidigare i morse, är hösten på väg??

Så nu ska jag istället till henne och hon ska färga mitt hår, jepp. Det blir en helt ny färg, trots att jag älskar att vara rödhårig så är det så otroligt mycket jobb med det. För det är inte fint när det är urtvättat. Så nu ska jag bli ljusbrun hårig (om jag hittar bra färg på Spyrou) med blonda slingor, jag älskar ju också att vara ljus som ni vet. ;)
Hittar jag ingen bra färg så blir det bara några slingor i denna hårfärg, kan ju funka det också.

Sedan ikväll ska vi ut på middag. Vi hade tänkt gå till J's restaurang.
Blir nog en bra dag.
Hoppas ni har det bra!
Puss!

Kommentera

Publiceras ej