Tisdag

5kommentarer

Hej..
Jag är på dåligt humör idag.. Var iofs det igår också. Dessutom är jag sjuuuuuukt uttråkad...
Men min kompis från Schweiz kommer till Cypern i natt, så imorgon ska jag träffa henne. Can't wait.
Sedan blir det ev jobb också? Om dom ringer dvs..

Jag har även bråkat lite med Crown.. JAG FATTAR INTE VAD DERAS PROBLEM ÄR!!! Åh, idioter!!!
Och det gör ju inte mig direkt på bättre humör....

Lägger upp en gammal bild, just för att jag inte har någon bild som passar inlägget..

5 kommentarer

Daisy

12 Apr 2011 13:30

Crown?

Daisy

12 Apr 2011 15:22

Men jösses hur kan de göra det?

Anonym

12 Apr 2011 15:32

- tre år? wow! det är ju jättelänge! men fan vad kul :)

Daisy

12 Apr 2011 18:10

sv - Tufft. Maken råkade ut för något liknande på en arbetsplats för 8 år sedan och de pengarna såg vi aldrig röken av.

Alexandra - Uppsalas största blogg

14 Apr 2011 14:54

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en annan klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-svart-klocka.html#comment

Kommentera

Publiceras ej