Onsdag!

2kommentarer

Hej!
Vaknade faktistk tidigt idag, sedan begav vi oss till Pafos för att köpa lite grejer som är nödvändiga.
Jag vill träna!! Jag tjatar på J varje dag, men i alla fall på fredag har han lovat att vi ska börja träna igen..
Jag har inte gått dit själv heller, eftersom vi behöver betala medlems avgiften så är det bättre vi går dit tillsammans..
Men jag börjar seriöst få damp nu för att jag inte har tränat, dessutom blir jag skit slö och trött och känner mig typ. äcklig för att jag inte tränar.. :(

Jag fick en fråga vad jag jobbar med också så det kan jag ju svara på.
För tillfället jobbar jag bara med Herbalife, men kommer förhoppningsvis börja jobba på en helt nyöppnad restaurang i mitten utav nästa vecka.

Och till en Magdalena? Som kommenterade ett inlägg från 08, hahaha.. Jag hoppas inte du var seriöst och inser att jag faktiskt drev?


Visar en bild på halva min mage haha. Bara för att den ser så smal ut när jag ligger ned.
Sedan tror jag inte heller att jag visat min tatuering när den är färdigläkt, så här ser ni den nu!



2 kommentarer

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

06 Apr 2011 16:31

sv tack :D jaa den har varit toppen! själv?

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

06 Apr 2011 16:43

sv okej inte jag heller faktiskt xd

Kommentera

Publiceras ej