Lördag!

11kommentarer

Denna lördag har jag inte någonting inplanerat...
Hade hoppats att jag skulle jobba, men dom har inte hört av sig än.. Och jag tänker inte höra utav mig till dom, som J tycker.
Jag hörde ju ingenting från dom förut så jag åkte dit i Söndags och dom frågade om jag ville komma när dom fick borden, visst svarade jag. Bra, vi kommer troligtvis be dig komma på tisdag och vi öppnar ev restaurangen på Lördag..

Igår när jag åkte bussen till Pafos så åkte jag förbi där och såg visst att dom hade fått borden, och dessutom var dom på plats.

Jag tycker att dom borde ha ringt mig, även om dom inte öppnar idag. Så skulle dom kunna ha sagt, vi kommer öppna nästa vecka istället så du vet.. Men nejdå, inte ett enda litet samtal.

Jag blir lite less..
Men dom har mitt nummer, både på Cv:et sedan gav jag dem det igen i söndags, och dom vet vart J jobbar så vill dom verkligen ha tag på mig så kan dom det.

Åååååh...

11 kommentarer

elina

16 Apr 2011 14:10

tackar hoppas du också får en fin lördag!:D

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

16 Apr 2011 14:20

sv vem är vanita ? :)

Sara

16 Apr 2011 14:42

Jag har bruna linser, har egentligen blåa ögon :)

AnnaMichelle! BYGGBRUDAR

16 Apr 2011 14:48

Tjaa allt bra hoppas jag? :D Vi är två tjejer som går bygg som precis startat blogg tsm kolla gärna in!!

Anonym

16 Apr 2011 14:52

Hoppas det ordnar sig!

Trevlig lördag på dig:)

Kitti

16 Apr 2011 15:04

Sv; Haha ja, som student har man inte råd med massa lyx typ som bröd xP

patricia

16 Apr 2011 15:04

ja! :) det är olika, ibland kykling ibland kött, det är olika :)

Sara

16 Apr 2011 15:11

Tack så mycket :) Oj då, det lät ju inget bra :/

AnnaMichelle! BYGGBRUDAR

16 Apr 2011 15:16

härligt:)

Miranda

16 Apr 2011 15:24

Hej! Var med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas på fredag ca kl 15.00 :)



http://miiranda.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-1.html#comment

Kram

Frida Bladh Rydén.

16 Apr 2011 16:45

Hejsan du!

ville bara berätta att jag gör designers/headers i Photoshop, förtillfället GRATIS. så ta chansen att beställa en!

kolla vidare i min blogg om du är intresserad.. om inte kan du bara skita i denna kommentaren... puss! :D

Kommentera

Publiceras ej